ติดต่อลงโฆษณา racingweb@gmail.com

ผู้เขียน หัวข้อ: ចាក់បាល់សេសគូ​ តាមអ៊ីនធឺណិតលើទូរសព្ទដៃក្លាយជាអ្នកមាន  (อ่าน 242 ครั้ง)

0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้

ออฟไลน์ dykh

  • New Member
  • *
  • กระทู้: 18
    • ดูรายละเอียด


ចាក់បាល់សេសគូ ​ហាងឆេងភ្នាល់តាមអ៊ីនធឺណិតក្លាយជាអ្នកមានយើងប្រាកដណាស់ថាអ្នកលេងល្បែងភាគច្រើនដែលមាននៅក្នុងវិស័យនេះមួយរយៈ។ នឹងដឹងយ៉ាងច្បាស់ថាតើការភ្នាល់បាល់ទាត់ចម្រុះមានលក្ខណៈដូចម្តេច ប៉ុន្តែ​អ្នកលេង​ល្បែង​ថ្មី​មួយ​ចំនួន​ប្រហែលជា​ទើបតែ​បាន​ស្គាល់ ហើយ​មិន​ធ្លាប់​ដឹង​។ ដូច្នេះ​យើង​នឹង​និយាយ​ឡើងវិញ​នូវ​ពាក្យ Compound Ball ជាមុនសិន។

ភ្នាល់លើបាល់ទាត់សេស ក្លាយជាអ្នកមានដោយមិនចាំបាច់ឈ្នះ។
ដោយ​ការ​ភ្នាល់​បាល់​ទាត់​គឺ​រួម​បញ្ចូល​គ្នា​។ ការភ្នាល់បាល់ឈើ ប្រសិនបើការភ្នាល់ចាញ់ វានឹងរំកិលប្រាក់នៅក្នុងឈើបន្ទាប់។ ដោយការបូកបញ្ចូលលុយគុណនឹង 2 ដើម្បីទទួលបានទាំងដើមទុន និងប្រាក់ចំណេញ ប៉ុន្តែសម្រាប់ផ្នែកភាគច្រើនគ្រាន់តែទទួលបានមួយក្នុងចំណោមពួកគេគឺគ្រប់គ្រាន់ហើយ។ ផ្ដោតលើការប្រមូលផលចំណេញ ១ដើមក្នុងមួយថ្ងៃគឺគ្រប់គ្រាន់ហើយ។ ព្រោះ​បើ​មាន​ដើម​ទុន​តិច​ក៏​ស្រួល។ ដើមឈើនីមួយៗក្នុងមួយថ្ងៃមានសិទ្ធិទទួលបានមួយខែ។

ក្នុងករណីនេះ ខ្ញុំសូមលើកឧទាហរណ៍មួយ ការភ្នាល់ដំបូង 200 មិនត្រឹមត្រូវទេ ការភ្នាល់បន្ទាប់ 400 មិនត្រឹមត្រូវទេ ការភ្នាល់បន្ទាប់ 800 ត្រឹមត្រូវ ការត្រឡប់មកវិញ + ប្រាក់ចំណេញគឺគ្រប់គ្រាន់។ ដោយការដាក់ភ្នាល់ចម្រុះគឺមិនពិបាកទេ។ ប៉ុន្តែ​ការ​ចាក់​វា​ឱ្យ​បាន​ត្រឹមត្រូវ​តាំង​ពី​ដើម​ដំបូង​គឺ​ពិបាក​ណាស់។ លើសពីនេះទៀតប្រសិនបើអ្នកមិនមានរូបមន្តល្អគ្រប់គ្រាន់។ ដើមត្រូវចាក់រហូតដល់ 7-8 ដំបង វាប្រហែលជាថ្លៃពេក។

ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយសម្រាប់ផ្នែកភាគច្រើនមិនមានរឿងបែបនេះទេ។ ប៉ុន្តែគ្រាន់តែ 4-5 ដំបងអាចធ្វើឱ្យអ្នកលេងល្បែងសំណាងអាក្រក់។ សម្រាប់ហេតុផលនេះនៅថ្ងៃនេះ ដូច្នេះ​យើង​មាន​រូបមន្ត​ផ្សំ​ច្បាស់លាស់​ដើម្បី​ចែក​រំលែក​ដល់​អ្នក​រាល់​គ្នា។ ដើម្បីធ្វើឱ្យការភ្នាល់ចម្រុះរបស់អ្នកត្រឹមត្រូវពីក្លឹបទីមួយ ឬក្លឹបទីពីរ អ្នកមិនចាំបាច់រំភើបខ្លាំងនោះទេ។ (ភាគច្រើននឹងត្រឹមត្រូវតាំងពីដំបងទីមួយ) ថ្ងៃនេះមានរូបមន្ត 4 ដូចខាងក្រោម។

4 រូបមន្ត​ភ្នាល់​បាល់​ទះ​មិន​លើស​ពី 5 ដំបង ច្បាស់​ជា​ចំណេញការភ្នាល់បាល់។
ជិតស្និទ្ធណាស់។
ចូរចាប់ផ្តើមជាមួយទីមួយជាមួយនឹងការវិលជុំលេខសេស។ ក្នុងករណីនេះ វាត្រូវបានណែនាំអោយដាក់ភ្នាល់ ‘ពីរដង’ ព្រោះវានឹងមានពេលក្រោយទៀត។ ព្រោះ​គ្រាប់​បាល់​ចាប់​ផ្ដើម​ត្រឹម ០-០ ដែល​ជា​ការ​ស៊ុត​បាល់​បញ្ចូល​ទី​ពីរ​គ្រាប់។ ដូច្នេះ​ត្រូវ​ចាត់​ទុក​ថា ទោះបីជាការភ្នាល់លើគូក៏ដោយ វានឹងស្មើនឹងមានហាងឆេងក្នុងមួយភ្នាល់ធំជាងសេស 1 ពិន្ទុ ដូចខាងក្រោម ប្រសិនបើយើងព្យាយាមពិចារណាស្វែងរកគូដែលតែងតែមាន។ វា​នឹង​អាច​ជួយ​ឱ្យ​មាន​ឱកាស​ច្រើន​ឡើង​ក្នុង​ការ​បង្កើត​ពិន្ទុ​ទ្វេ​ដង។ (ប្រសិនបើបាល់តែងតែ ពិន្ទុនឹងចេញមកជាគូរួចហើយ។ ដោយសារតែពិន្ទុត្រូវបានចងទាំងសងខាង បូកវានៅតែជាគូ)

ដោយការភ្នាល់ទ្វេរដង គឺជាវិធីសាស្រ្តមួយផ្សេងទៀតនៃការចាក់ភ្នាល់ដែលពេញនិយមក្នុងការភ្នាល់វិលជុំ។ ដោយសារ​វា​ផ្តល់​ឱកាស​ដល់​ទៅ​២​ដង វា​មិន​ត្រឹមត្រូវ​ទាល់តែ​សោះ​។ តាមវិធីសាស្រ្តនៃការស្វែងរកគូបាល់គឺងាយស្រួល។ ទីមួយ ក្រុមទាំងពីរត្រូវមានភាពជិតស្និទ្ធជាមួយគ្នា។ មិន​លើស​ពី​៣​ជាន់​ទេ ទី​២ មាន​កំណត់​ត្រា​ជួប​គ្នា​១០​លើក​ចុង​ក្រោយ ។ ត្រូវតែមានការណាត់ជួបយ៉ាងហោចណាស់ 4 ដង។ ដោយរូបមន្តនេះមានភាគរយនៃការចាប់ឆ្នោត 60 ភាគរយ ដែលភាគច្រើននៃការភ្នាល់មិនលើសពី 2 បន្ទះនឹងទទួលបានប្រាក់ ភ្នាល់​បាល់អនឡាញ។

ចាក់បាល់សេសគូ